Obchodní podmínky

 VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY 

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen “Podmínky”) prodávajícího/OSVČ Vojtěch Koždoň, se sídlem Horní Líštná 31, Třinec, IČO 18048510, e-mail info@ryplenky.cz, telefonní číslo 602 945 147. (dále jen „prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „Smlouva“) uzavřené prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce www.ryplenky.cz (dále jen "E-shop") mezi fyzickou osobou, která uzavírá Smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen "kupující") a prodávajícím.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde https://www.ryplenky.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/.

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek může prodávající jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před zněním Podmínek.

 

1.             NĚKTERÉ DEFINICE

1.1.         Zboží je vše, co může kupující nakoupit na E-shopu.

1.2.         Cena je finanční částka, kterou bude kupující hradit za Zboží;

1.3.         Cena za dopravu je finanční částka, kterou bude kupující hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;

1.4.         Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;

1.5.         DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;

1.6.         Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;

1.7.         Objednávka je závazný návrh kupujícího na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s prodávajícím;

1.8.         Uživatelský účet je účet zřízený na základě údajů sdělených kupujícím, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv.

 

2.             UZAVŘENÍ SMLOUVY

2.1.         Smlouvu s prodávajícím je možné uzavřít pouze v českém jazyce.

2.2.         Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradí kupující. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu).

2.3.         K uzavření Smlouvy je nezbytné, aby kupující na E-shopu vytvořil Objednávku. Objednávka musí obsahovat následující údaje:

a)        Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem tlačítkem „Do košíku“);

b)        Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží, způsobu jeho doručení a platby;

c)         Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.

2.4.         V průběhu tvorby Objednávky může kupující až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ Objednávku dokončíte. Stiskem tlačítka „Objednat s povinností platby“ vyjadřujete souhlas s Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku dokončit. Po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace odeslány prodávajícímu.

2.5.         V co nejkratší době po dokončení Objednávky kupujícím zašle prodávající na e-mailovou adresu zadanou v Objednávce potvrzení o obdržení Objednávky. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. 

2.6.        V případě, že některý z požadavků uvedených v Objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh Smlouvy. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy kupující prodávajícímu nabídku potvrdí.

2.7.         V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni kupujícímu Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy kupující obdržel potvrzení Objednávky. V takové situaci budeme kupujícího bezodkladně kontaktovat a zašleme nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy kupující nabídku potvrdí. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.

2.8.         V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, vzniká kupujícímu závazek k zaplacení Celkové ceny.

2.9.         V případě, že má kupující zřízen Uživatelský účet, může učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě má ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat identifikační údaje.

2.10.     V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, aby kupující v rámci návrhu Objednávky vyplnil údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiní, bude Zboží poskytnuto se slevou. Pokud je zboží zlevněno Námi, vyplnění údajů o slevě není zapotřebí.

 

3.             Uživatelský  účet

3.1.         Na základě registrace kupujícího v rámci E-shopu může kupující přistupovat do svého Uživatelského účtu. Ze svého Uživatelského účtu může kupující provádět objednávku Zboží. Kupující může objednávat Zboží také bez registrace.

3.2.         Při registraci Uživatelského účtu je povinností kupujícího uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.

3.3.         Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových údajů je povinností kupujícího zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, nenese za to prodávající žádnou odpovědnost.

3.4.         Uživatelský účet je osobní, kupující tedy není oprávněn umožnit jeho využívání třetím osobám.

3.5.         Uživatelský účet může prodávající zrušit, a to zejména v případě, kdy dojde k porušení povinností kupujícího dle Smlouvy.

3.6.         Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

 

4.             CENOVÉ  A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

4.1.         Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s Cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.

4.2.         Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.

4.3.         Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:

a)       Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky.

b)       Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu Shoptet pay přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: https://www.shoptetpay.com/cs/vseobecne-obchodni-podminky-shoptet-pay

c)       Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží.

d)       Hotově při osobním odběru. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží.

4.4.         V případě platby v hotovosti je Celková cena splatná při převzetí Zboží. V případě bezhotovostní platby je Celková cena splatná do 7 dnů od uzavření Smlouvy. 

4.5.         Zboží zůstává do úplného zaplacení Celkové ceny ve vlastnictví prodávajícího, avšak nebezpečí škody na věci přechází na kupujícího převzetím Zboží. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit Celkovou cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího, v ostatních případech je zaplacena v okamžiku provedení platby.

4.6.         Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na e-mailovou adresu kupujícího. V případě, kdy se jedná o platbu v hotovosti při převzetí Zboží je Faktura fyzicky přiložena ke Zboží.

 

5.             DORUČENÍ  ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI             

5.1.         Zboží Vám bude doručeno nejpozději do 30 dní způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:

a)       doručení na adresu určenou kupujícím v Objednávce,

b)       doručení prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil,

c)       osobním odběrem na místě na kterém se prodávající s kupujícím dohodli.

5.2.         Zboží je možné doručit pouze v rámci České  republiky.

5.3.         Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím.

5.4.         Po převzetí Zboží od dopravce je povinností kupujícího zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a prodávajícímu. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není povinností kupujícího Zboží od dopravce převzít.

5.5.         V případě, kdy kupující poruší svou povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 5.4 Podmínek, nemá to za následek porušení povinnosti prodávajícího doručit Zboží kupujícímu. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím. Prodávajícímu ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu podstatného porušení Smlouvy ze strany kupujícího, případně Zboží uskladnit, za což prodávajícímu náleží od kupujícího úplata v obvyklé výši. Pokud dojde k odstoupení od Smlouvy prodávajícím, je odstoupení účinné v den, kdy toto odstoupení dojde kupujícímu na e-mailovou adresu kupujícího uvedenou ve Smlouvě. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.

5.6.         Pokud je z důvodů vzniklých na straně kupujícího Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je povinností kupujícího nahradit prodávajícímu náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů zašleme prodávající na e-mailovou adresu kupujícího uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.

5.7.        Kupující nabývá vlastnické právo ke Zboží zaplacením Celkové ceny Zboží, včetně Ceny za dopravu, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu Zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí Zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost Zboží převzít, ale v rozporu se Smlouvou tak neučinil.

5.8.         V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem, budeme kupujícího vždy informovat v případě:

a)       mimořádného výpadku Zboží, přičemž vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat;

b)       prodlení s dodáním Zboží od dodavatele, přičemž vždy sdělíme novou očekávanou dobu dodání.

 

6.             PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

6.1.         Prodávající odpovídá kupujícímu, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 5.7 Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:

a)       odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství a obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat;

b)       je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;

6.2.         Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud vadu sám kupující způsobil.

6.3.         V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 6.1, může kupující prodávajícímu takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na adresu prodávajícího uvedenou b identifikačních údajích, případně osobně na adrese Horní Líštná 31, Třinec. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit způsob řešení vady, přičemž tuto volbu kupující nemůže následně bez souhlasu prodávajícího změnit. Reklamaci následně prodávající vyřídí v souladu s uplatněným právem z vadného plnění.

6.4.        V případě výskytu vady může kupující požadovat:

a)       odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží;

b)       na odstranění vady opravou Zboží;

c)      přiměřenou slevu z Ceny;

d)      odstoupení od Smlouvy.

6.5.       Kupující má právo odstoupit od smlouvy:

a)       pokud má Zboží podstatnou vadu;

b)       pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě;

c)       při větším počtu vad zboží.

6.6.        Podstatné je takové porušení Smlouvy, o němž strana porušující Smlouvu již při uzavření Smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana Smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

6.7.        U vady, která znamená nepodstatné porušení Smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z Ceny.

6.8.        Prodávající je oprávněn odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady. Není-li oprava nebo výměna Zboží možná nebo je-li nepřiměřeně nákladná, může kupující na základě odstoupení od Smlouvy požadovat vrácení Ceny v plné výši.

6.9.         Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.

6.10.       Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.

6.11.        Při uplatnění reklamace vystaví prodávající kupujícímu písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:

a)       datum uplatnění reklamace kupujícím;

b)       co je obsahem reklamace;

c)       způsob vyřízení reklamace;

d)       kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

6.12.     Nedojde-li k dohodě na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace prodávající poskytne kupujícímu informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, může kupující odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

6.13.     O vyřízení reklamace bude prodávající kupujícího informovat e-mailem a vydá kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady je kupující povinen prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je povinností kupujícího původní Zboží prodávajícímu vrátit.

6.14.     V případě, že je kupující podnikatelem, je jeho povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.

6.15.     V případě, že je kupující spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.

 

7.             Odstoupení od smlouvy

7.1.         K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi prodávajícím a kupujícím od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.

7.2.         V případě, že je kupující spotřebitelem, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, má v souladu s ustanovením §1829 Občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi Zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že došlo k uzavření Smlouvy, jejímž předmětem je několik kusů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části Zboží, a v případě, že došlo k uzavření Smlouvy, na základě které bude kupujícímu Zboží dodáváno pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky.

7.3.         Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na adresu prodávajícího uvedenou v identifikačních údajích).

7.4.         Ani jako spotřebitel však kupující nemůže od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.

7.5.         Lhůta k odstoupení dle čl. 7.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud v jejím průběhu zašle kupující prodávajícímu oznámení o odstoupení od Smlouvy.

7.6.         V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 7.2 Podmínek je kupující povinen Zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy prodávajícímu, přičemž nese náklady spojené s navrácením zboží. Kupující má nárok na vrácení Ceny za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu prodávajícím nabízenému způsobu dodání Zboží.

7.7.         V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený v odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než prodávající Zboží obdrží nebo kupující prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

7.8.        Zboží musí kupující vrátit prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na Zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení Ceny.

7.9.        Prodávající je oprávněn odstoupit od Smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz Zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v Objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od Smlouvy všechny peněžní prostředky včetně Ceny dopravy, které od něho na základě Smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím. Prodávající je rovněž oprávněn odstoupit od Smlouvy v případě, kdy je zjevné, že kupující uvedl v Objednávce záměrně nesprávné informace.

 

8.             Řešení sporů se spotřebiteli

8.1.         Vyřizování stížností spotřebitelů prodávající zajišťuje prostřednictvím e-mailové adresy info@ryplenky.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašle prodávající na e-mailovou adresu kupujícího.

8.2.         K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

8.3.         Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

 

9.          Závěrečná ustanovení

9.1.     Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Pokud právní vztah obsahuje mezinárodní prvek, bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

9.3.     Smlouvu je možné měnit pouze na základě písemné dohody mezi prodávajícím a kupujícím. Prodávající je však oprávněn změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny.

9.3.     V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), prodávající nenese odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo v souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, má prodávající i kupující právo od Smlouvy odstoupit.

9.4.     Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u prodávajícího, ale není přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky kupující obdrží e-mailem.

9.5.    Tyto Podmínky nabývají účinnosti 26.2.2023.